خرید خانه در ترکیه

قیمت خانه در استانبول

خانه و ملک , بلاگ

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ 4715 بازدید
خرید خانه در ترکیه
قیمت خانه در استانبول

قیمت خانه در استانبول

قیمت خانه در استانبول

قیمت خانه در استانبول – قیمت مسکن در 39 منطقه استانبول

همانطور که میدانید قیمت مسکن در همه جا رو به افزایش است در اینجابه بررسی 39 منطقه در استانبول پرداختیم، جایی که قیمت خانه و اجاره آسیب دیدکه از همه بیشتر بشیکتاش با قیمت فروش هر متر مربع 30 هزار و 500 لیر و قیمت اجاره 34 لیردر جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

از تاریخ 30 May-12 June 2021خرید خانه در ترکیه تقریباً رویای مشترک همه است. افزایش قیمت فروش مسکن و افزایش نرخ وام در سراسر کشور در سال های اخیر ، خرید خانه را به طور فزاینده ای دشوار کرده است. سال گذشته ، فروش مسکن با کمپین های بانک های دولتی که نرخ بهره زیر نرخ تورم ارائه می شد ، افزایش یافت و قیمت ها تا 30 درصد افزایش یافت.در حالی که هزینه های ساخت و ساز بدلیل افزایش ارز افزایش می یابد ، کاهش تولید مسکن باعث می شود که بازار به تدریج منقبض شود و قیمت ها افزایش یابد. بر اساس این تحولات ، ما بر روی قیمت فروش متر مربع مسکونی (متر مربع) و قیمت اجاره به ازای هر متر مربع در 39 منطقه استانبول ، با یک تحقیق خاص که توسط TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş برای مجله اکونومیست انجام شده است ، تمرکز کردیم بر اساس نتایج ، بشیکتاش که شامل گران ترین مناطق استانبول ، بی بیک ، آرناووتکوی و اتیلر می شود ، گران ترین منطقه با قیمت فروش 30 هزار و 500 لیر در متر مربع و قیمت اجاره 34 لیر در متر مربع است. ، در حالی که این منطقه با دوره استهلاک 31 ساله است.

مقایسه قیمت خانه در مناطق استانبول    مقایسه قیمت خانه در ترکیه

 

 

بی اوغلو با قیمت فروش 25،500 TL/m2 ، قیمت اجاره 29 TL/m2 و دوره استهلاک 19 ساله می باشد.Bakırköy با قیمت فروش 25 هزار TL/m2 ، قیمت اجاره 29 TL/m2 و دوره استهلاک 31 ساله در رتبه سوم قرار گرفت.

کادیکوی ، که شامل Baidat Caddesi ، گران ترین منطقه استانبول نیز می شود ، دارای قیمت فروش 15 هزار و 500 TL / m2 ، قیمت اجاره 27 TL / m2 و دوره استهلاک 33 ساله است.

کمترین قیمت فروش در مناطق Çatalca ، Silivri و Arnavutköy دیده می شود. چاتالکا با 11 TL/m2 ، Silivri و Sultanbeyli با 12 TL/m2 ، Arnavutköy و Sancak-tepe با 13 TL/m2 به عنوان مناطق با کمترین قیمت اجاره به چشم می خورند.

قیمت خانه در استانبول

سرمایه گذاری املاک در استانبول با پروژه های تحول شهری که شتاب بیشتری می گیرد به سرمایه گذاری با ارزش افزوده بیشتر تبدیل شده است و این وضعیت قیمت ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.از سوی دیگر ، افزایش هزینه هادر سال های اخیر و تاثیردر قیمت زمین نیز تاثیر بسزایی داشته است.

وقتی فروش مسکن در سراسر کشور را در نظر می گیریم ، موقعیت استانبول مانند سایر اقلام اقتصادی در نقطه بسیار متفاوتی قرار دارد. وقتی به سال 2020 نگاه می کنیم ، نسبت استانبول به کشور حدود 18 درصد است.

دومین شهر آنکارا با حدود 10 درصد است. با توجه به تفاوت 32 استان ، اهمیت استانبول در این زمینه مسلم نیست. ”   

قیمت خانه در استانبول

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس ، ترکیه با ما نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (خرید خانه در استانبول) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

ویلا در ترکیه

هلدینگ ترکیه ویت آس

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *