خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه

ده تا از بهترین محل ها برای کمپ در استانبول

ده تا از بهترین محل ها برای کمپ در استانبول

ده تا از بهترین محل ها برای کمپ در استانبول – اخیرا به دلیل شیوع کرونا فرهنگ کمپ زدن بین مردم خیلی رایج شده است. و بزرگترین دلیل آن می تواند پست ها و تبلیغات در رسانه های اجتماعی و مقرون به صرفه بودن نسبت به هتل ها و دوری از جمعیت باشد. در اینجا به معرفی 10 مورد از بهترین مکان هایی که برای کمپ زدن در استانبول مناسب است میپردازیم.

10- کمپ جنگلی آیدوس

کمپ جنگلی آیدوس

دسترسی به جنگل آیدوس که در منطقه کارتال در قسمت آناتولی استانبول قرار گرفته واقعاً آسان است و می توانید به راحتی با اتوبوس/مینی بوس بروید.  اگرچه برای ورود به منطقه با وسیله نقلیه هزینه ای پرداخت می شود ولی به دلیل آفرودی بودن مسیر ممکن است کمی دشوار باشد.

 

9- کمپ جنگلی بلگراد

کمپ جنگلی بلگراد

شاید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد این است که آیا در جنگل بلگراد مگر می شود کمپ زد؟! باید بگوییم  بله می توان کمپ زد ، اما قانونی نیست.  شما می توانید بدون روشن کردن آتش و آلودگی محیط زیست کمپ بزنید و ممکن است بدلیل اینکه شلوغ ترین محل پیاده روی استانبول است کمی هیجان و ذوق کمتری داشته باشید .

8- کمپ غاراینجگیز

کمپ غاراینجگیز

این منطقه که در منطقه چاتالکا در سمت اروپایی استانبول قرار دارد ، به دلیل دسترسی آسان ، توجه دوستداران کمپ را به خود جلب می کند.  هنچنین به آن غار کمال سانال نیز گفته می شود ، منطقه ای است که فیلم هایی مانند سالوکو و داوارو در آن فیلمبرداری شده است.

7- کمپ سد دارلیک

کمپ سد دارلیک

می توان گفت که این کمپ ، در راه شیلی ، در سمت آسیایی استانبول ، زیباترین دریاچه ها را دارد.  این محل آرام مناسب برای  ماهیگیری ، پیاده روی  و دوچرخه سواری است.  متأسفانه هر مکان زیبا ایراداتی دارد.  در مناطق خاصی آنتن تلفن وجود ندارد و دستشویی ، برق ندارید ، جایی که می توانید آب بنوشید ولی نمیتوانید حتی دوش بگیرید.  به همین دلیل باید آمادگی بیشتری برای ماندن در طبیعت داشته باشید.

 

6- کمپ پارک پولونزکوی

کمپ پارک پولونزکوی

کمپ دیگری که به  راحتی می توانید از مسیر جاده ریوا یا خروجی پل فاتیح سلطان به آن برسید پارک طبیعی پولونزکوی  است که می توانیم بگوییم  که یک ورژن دیگر ازبلگراد است. برای کسانی که در فکر چادر زدن در اینجا هستند ، کافی است فقط صندلی ساحل را بیاورید ولذت ببرید . زیرا مناطقی هستند که برای روز چادر اجاره می دهند. جدا از این ، مکان هایی وجود دارد که می توانید به راحتی نیازهای غذایی ، آشامیدنی سرویش بهداشتی  خود را برآورده کنید.همچنین بدلیل اینکه  آخر هفته بیش از حد شلوغ است شما در اواسط هفته هم میتوانید به این مکام زیبا بیایید ، که همین امر ان را به یکی از مکان های پر رفت و آمد برای پیک نیک ها تبدیل کرده است.

 

5-کمپ اکاگزه

کمپ اکاگزه

این یکی از کمپینگ های استانبول است که می توانید به صورت رایگان در آن کمپ بزنید. می توان گفت که این منطقه یکی از زیباترین مناطق کمپینگ است که می توانید در آن چادر برپا کنید و هم در دریا شنا کنید.

4-کمپ کیلیوس

کمپ کیلیوس

یکی از معتبرترین و تمیزترین محل های کمپینگ استانبول ، کمپ مدرسه زندگی در طبیعت کیلیوس است. اگر می خواهید در مکانی امن و تمیز با دوستان خود کمپ بزنید ، مطمئناًبهترین گزینه می باشد. تنها نکته منفی این است که هزینه ای برای ورودی از شما گرفته می شود.

3- کمپ خلیج کلیملی

کمپ خلیج کلیملی

بامحل کمپ های دیگر متفاوت است. در هنگام ورود پلی را مشاهده می کنید که در سمت چپ آن به جاده و در ادامه به منطقه ای می رسید که به صورت رایگان می توانید کمپ خود را برپا کنید. اگر تصمیم دارید در کنار آن با چشم انداز دریا اردو بزنید ، باید مراقب باشید. از آنجا که باد در اینجا بسیار شدید است ، مطمئن شوید که طناب های چادر را محکم می بندیدو وسایل دفاعی بدلیل وجود خوک و کایوت ها همراه خود داشته باشید.

 

2-کمپ سمیزکوم

کمپ سمیزکوم

 

منطقه کمپینگ ، واقع در سمت Semizkum در Silivri ، محلی است که خانواده هایی که فرزند کوچک دارند ترجیح می دهند به اینجا بیایند مناطقی وجود دارد که می توانید تمام نیازهای خود را برآورده کنید. با داشتن 250 متر طول ساحل ، 300 چادرو آفتاب گیر در ساحل، همه نوع فرصت برای استراحت آخر هفته در داخل یک مرکز قرار دارد. البته فکر نکنید یک مکان زیبا در نزدیکی استانبول رایگان خواهد بود. قبل از رفتن یادتان باشد از قیمت و ورودی ها اطلاع کسب کنید.

 

1-    کمپ خلیج مالاترا

کمپ خلیج مالاترا

این کمپینگ در در محدوده استانبول – چاتالکاقرار دارد و برای کسانی که برای اولین بار می روند ، باید از نقشه استفاده کنند. چون در قسمتی از جاده ، باید ماشین خود را پارک  کرده و به مدت 20 دقیقه در مسیر ، بدون هیچ نشانه ای ، خلیج را پیدا کنید . وقتی به خلیج می رسید ، همه عذاب هایی که در طول راه متحمل شده اید از ذهن شما خارج می شود و بادریایی صاف و بدون هیچ ماشین و سر و صدایی مواجه می شوید که احتمالاً هیچ کس دیگری جز شما در آنجا نخواهد بود.البته باید آمادگی داشته باشید و به دلیل نبود امکانات تمام تجهیزات را با خود همراه داشته باشید .

 

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس ، ترکیه با ما نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (خرید خانه در استانبول) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

 

هلدینگ ترکیه ویت آس

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *