خرید خانه در ترکیه

ویلا در ترکیه

خانه و ملک , بلاگ

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ 4689 بازدید
خرید خانه در ترکیه
ویلا در ترکیه

ویلا در ترکیه

ویلا در ترکیه :

ویلا در ترکیه – خرید ویلا در استانبول برای آن دسته از سرمایه گذارانی مناسب می باشد که به دنبال داشتن عمارت لوکس در استانبول می باشند و همچنین اگر مبلغ فروش ویلا در استانبول از 250 هزار دلار بیشتر باشد موجب به اخذ تابعیت کشور ترکیه می شود .

 

قیمت ویلا در استانبول بر اساس فاکتور ها و مشخصه های مختلف تعیین می شود . این مشخصه ها می تواند لوکیشن مناسبی جهت خرید ویلا قسمت اروپایی استانبول و قسمت آسیایی استانبول ، دید دریا دسترسی به خدمات اجتماعی و رفاهی ، فاصله تا مناطق اصلی مانند شیشلی ، ساریر، تکسیم ،باکیرکوی ، آوجیلار ، بیلیک دوزو ،و اسن یورت و فاصله تا دریا مارمارا و تنگه بسفر باشد .

 

ویلا ها از نظر منطقه چگونه متفاوتند؟

 

برخی از ویلا ها مانند هتل های استانبول نزدیک به کلوپ ها ، کافه ها ، رستوران ها و مراکز سرگرمی هستند . بسیاری از ویلاهای ترکیه در لوکس بودن با استخر های شنا در محل ، امنیت ، پارکینگ و تمام تجملاتی که می خواهید حرف اول را می زنند ، و این همه تفاوت ایجاد می کند. مانند اکثر ویلا های ترکیه ،سرمایه گذاری های بزرگی که در استانبول انجام می شود بلافاصله شروع پرداخت سود سهام خواهد کرد.

املاک و مستغلات در جاهایی مانند آنتالیا و آلانیا مدرن ، زیبا و جذاب است .

آنها در نزدیکی مدارس خوب قرار دارند و شما می توانید از بیشتر املاک به هر آنچه می خواهید بروید . برای افرادی که می خواهند ترکیه را به خانه دائمی خود تبدیل کنند ، یک اهرم بزرگ است . احتمال زیادی وجود دارد که در صورت انتخاب یکی از این ویلاها تابعیت ترکیه را بدست آورید . ویلا در آنتالیا و آلانیا دارای چشم انداز های شگفت انگیز، استخر های خصوصی و مراکز بدنسازی است .

دیدیم مکانی عالی برای خرید ویلا است. املاک زیبا در دیدیم نسبتا ارزانتر هستند که بیشتر آنها منظره ای خیره کننده از دریا دارند . دیدیم به زودی به یک نقطه گردشگری داغ در ترکیه تبدیل خواهد شد و ویلاهای آنجا بازده بسیاری را در سرمایه گذاری شما ایجاد می کنند. و شما قادر خواهید بود ویلاهای خود را در فصل شلوغ اجاره دهید .

خرید ویلا در ترکیه

شهر بلک در استان آنتالیا ترکیه یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق برای خرید ویلا در ترکیه است .

فاصله 20 دقیقه ایی با فرودگاه بین المللی آنتالیا ، فاصله 30 دقیقه ایی با منطقه لارا آنتالیا ، ساحل شنی و دریای تمیز ، تعداد زیاد هتل های 5 ستاره بین المللی ، صد ها هکتار زمین گلف ، چندین پارک آبی مراکز تفریحی و ….

در کنار این امکانات بزرگترین دیزنی لند اروپا با همکاری شهرداری آنتالیا در بلک ساخته خواهد شد .

بیشتر ساکنین شهرک های ویلایی بلک اروپایی هستندو ویلا برای خریددر آنتالیا بلک مناسب با هر سلیقه ای وجود دارد ، تنوع ویلا از قبیلویلاهای مستقل با استخر ، ویلا شهرکی ، ویلا های دوقلو ، ویلاهای مدرن و یا سنتی، ویلا دست دوم مبله و یا نوساز در بلک موجود است .

در بلک ویلاها یا در مرکز شهر هستند و یا فاصله نزدیک با مرکز شهر دارند . در بسیاری از شهر های ترکیه مناطق ویلایی یا خارج از شهر هستند و یا فاصله زیادی با مرکز شهر دارند که این مشکل در بلک وجود ندارد .

ویلا در ترکیه

بهترین شهر های ترکیه برای خرید ویلا :

در شهر استانبول که در بخش اروپایی استانبول واقع است .Yesilkoy  منطقه

(نزدیکی این منطقه به فرودگاه آتاتورک علت خرید خانه ویلایی در ترکیه بوده است )

آنتالیا یکی از بهترین شهر ها ی ترکیه برای خرید ویلاست .

ترابزون : امکانات خوبی برای زندگی و سرمایه گذاری در ترکیه دارد .

و دیگر شهر ها : بدروم – ازمیر

بهترین مناطق در ترکیه برای خرید ویلاک

در غرب استانبول و دور از مرکز شهر.

Buyukcekmece – بویوک چکمجه

انتالیاBelek

Beylikduzu – بیلیک دوزو

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس ، ترکیه با ما نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (خرید ویلا ترکیه) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

ویلا در ترکیه

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *