خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه

ما که هستیم

Turkey with us

نشانی وب‌سایت ما

https://home.turkey-with-us.com.

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می‌کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

چرا و چه اطلاعات شخصی را ما جمع آوری میکنیم

مطابق با قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲ منظور از داده پیام شخصی (اطلاعات شخصی)، داده پیام‌های مربوط به یک شخص حقیقی مشخص و معین است.

اطلاعات شخصی که توسط ما جمع‌آوری می شوند شامل موارد ذیل است:

اطلاعاتی که برای ثبت آگهی در ترکیه با ما ضروری است شامل اطلاعات مربوط به روش های ارتباط با شما شامل نشانی پست الکترونیک ، شماره تماس (اعم از ثابت و موبایل) که شما در اختیار ترکیه با ما قرار می‌دهید؛

 این اطلاعات نزد توسعه‌دهنده محفوظ است، به هیچ عنوان از آن‌ها سواستفاده نخواهد شد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت. اما این اطلاعات ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و تنها در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.

کوکی ها

برخی از فرم ها در این سایت نیاز به استفاده از سرویس Recaptcha گوگل دارند تا بتوانند ارسال شوند. اگر شما موافقت کردید که از سرویس Recaptcha گوگل استفاده کنید، یک کوکی ایجاد خواهد شد که رضایت شما را ذخیره کند. این کوکی پس از سی روز خود را از بین می برد.

گزارشات امنیتی

آدرس IP بازدید کننده، شناسه کاربر کاربران وارد شده و نام کاربری برای ورود به سیستم به صورت شرطی ثبت می‌شود تا فعالیت‌های مخرب را بررسی کنند و برای محافظت از سایت از انواع حمله‌ها. مثال‌هایی که شرایطی که هنگام ورود به سیستم رخ می دهند شامل تلاش‌های وورد، خروج از درخواست‌ها، درخواست‌های URL های مشکوک، تغییرات در محتوای سایت و به‌روز رسانی‌های رمز عبور. این اطلاعات برای 60 روز نگهداری شده است.

حفاظت از ورود به سیستم

Session data, such as IP addresses and user agents, are stored to verify that users with the role or higher are logging-in from trusted devices.

نکته مهم:

جهت تسهیل در ورود و عضویت و امنیت لطفا رمز عبور انتخابی خود را ترکیب حرف و اعداد انتخاب نمایید تشکر از همراهیتان.

اطلاعات شما را با چه کسی اشتراک می گذاریم

یک تصویر کد QR برای کاربرانی که احراز هویت دو عامل را برای این سایت تنظیم می کند، ایجاد می شود. این تصویر با استفاده از iThemes hosted API تولید می شود. به عنوان بخشی از تولید این تصویر، نام کاربری شما به API ارسال می شود. این داده ها جایی ثبت نمی شود. برای مطالعه جزئیات سیاست حفظ حریم خصوصی، لطفا iThemes Privacy Policy را ببینید.

هنگام ورود به این وب‌سایت، کاربران با نقش یا بالاتر ممکن است آدرس IP خود را به یکی از سه مورد زیر برسانند، بسته به این که کدامیک در دسترس هستند، برای ارائه تخمین تقریبی از مکان خود برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به حساب هایشان: IP Info، Geobytes، GeoPlugin، و IP API

برخی از فرم ها در این سایت نیاز به استفاده از سرویس Recaptcha گوگل دارند تا بتوانند ارسال شوند. برای استفاده از سرویس reCAPTCHA Privacy Policyو Terms of Useکلیک کنید.

این سایت برای بدافزارها و آسیب پذیری های بالقوه توسط اسکنر سایت iThemes اسکن شده است. ما اطلاعات شخصی را به اسکنر نمی فرستیم؛ با این حال، اسکنر می تواند اطلاعات شخصی ارسال شده به صورت عمومی (مثلا در بخش نظرات) در طول اسکن پیدا کنید.

چقدر اطلاعات شما را حفظ می کنیم

لاگ های مربوط به جزئیات امنیتی برای 60 روز حفظ می‌شود.

اطلاعات شما را به کجا می فرستیم

این سایت بخشی از شبکه‌ای از سایت‌هایی است که از حملات brute force محافظت می‌کند. برای فعال کردن این حفاظت، آدرس IP بازدید کننده که سعی در ورود به سایت دارد، با سرویس ارائه شده توسط ithemes.com به اشتراک گذاشته می شود. برای جزئیات سیاست حفظ حریم خصوصی، لطفاً iThemes Privacy Policy را مشاهده کنید.