خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
معرفی سرسبزترین محله های استانبول

معرفی سرسبزترین محله های استانبول

معرفی سرسبزترین محله های استانبول

 

معرفی سرسبزترین محله های استانبول – امروز میخواهیم دوتا از مناطق سرسبز استانبول را برایتان معرفی کنیم که یکی در قسمت اروپایی و دیگری در قسمت آسیایی می باشد و تا دلتان بخواهد خانه های ویلایی و لوکس و باغ و استخر اختصاصی در آن یافت می شود.پس اگر دنبال همچین ملک هایی هستید این دو منطقه استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم.

باغچه شهیر

باغچه شهیر

باغچه شهیر که در قسمت اروپایی استانبول است و یکی از محله های سرسبز باشاکشهیر است که در قسمت شمال غربی دریاچه کوچوک چکمجه و بویوک چکمجه در سواحل دریای مرمره قراردارد .و همچنین در 35 کیلومتری تکسیم و 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک است.

منطقه Başakşehir از نظر فضای سبز در استانبول با مساحت 19.22 متر مربع و مناطق وسیع تفریحی و جنگل laramlar در رتبه اول قرار دارد.

این منطقه به دلیل مجتمع های مسکونی مجلل خود ، با بالاترین امکانات رفاهی و ایمنی ، امکانات اجتماعی و بهداشتی ، و بسیاری از مغازه ها ، ادارات و مجتمع های تجاری مشهور است.از طریق بزرگراه TEM به هر منطقه استانبول متصل می شود.

بخشی از 3 کیلومتری راه آهن که ترکیه را بین استانبول و ادرنه به اروپا متصل می کند از این منطقه می گذرد. ایستگاه قطار Ispartakule در اینجا واقع شده است.تصفیه خانه فاضلاب برای تأمین منابع آبیاری مناطق سبز تأسیس شد. هدف اصلی این کارخانه جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کمک به آبیاری مناطق سبز است. اولین و بزرگترین دریاچه مصنوعی ترکیه با مساحت 300000 متر مربع در این مجموعه واقع شده است.

این مجموعه دارای رستوران های مختلف ، باشگاه های خصوصی ، بار ، دیسکو ، باغ چای و ورزش های سوارکاری است.

1دبیرستان علم و فناوری ، 4 دبستان خصوصی و راهنمایی خصوصی ، 2 دبستان دولتی عمومی ، 1 دبیرستان دولتی ، 2 دبیرستان خصوصی ، 2 مرکز بهداشتی (دولتی-خصوصی) ، کلانتری ، آمفی تئاتر و مراکز خرید لوکس می باشد.

معرفی سرسبزترین محله های استانبول

حوضچه باغچه شهیر ، که اولین و بزرگترین حوضچه مصنوعی استانبول است و مساحت آن 26000 متر مربع است ، در 300 هزار متر مربع منطقه تفریحی پارک باغچه شهیر واقع شده است.باغچه شهیر به دلیل ساخت و سازهای شیک ومدرن که یک منطقه درحال توسعه است مورد توجه بازار املاک و سرمایه گذاران و خریداران ملک زیادی قرار گرفته است.

     آجارکنت

آجارکنت

آجارکنت که در منطقه بیکوز و بخش آسیایی استانبول قراردارد به دلیل سرسبز بودن و داشتن ویلاهای مجهز و لوکس و البته گران مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . از لحاظ سطح زندگی کلاس اقتصادی مردمش A+ می باشد و خیلی از افراد مشهور و معروف در این محله ساکن هستند.

Acarkent

بزرگترین پروژه با مساحت 2.291 هکتار در منطقه جنگلی خصوصی سایپ مولا است. این پروژه دارای 2.747 واحد شامل 1.452 ویلا ، 80 آپارتمان با نمای بسفر و انواع دیگر است. این مرکز دارای خدمات اجتماعی ، بهداشتی و ورزشی مانند کافه ها/رستوران ها ، اسپا ، مسیر پیاده روی ، زمین والیبال ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، زمین بسکتبال ، حمام ترکی ، استخر شنا در فضای باز/سرپوشیده و مرکز تناسب اندام می باشد.

در این منطقه همچنین، کالج دوگا واقع شده است که دارای واحدهایی از پیش دبستانی تا دبیرستان است .از دیگر مزیت های آجارکنت این است که این منطقه با سیستم های امنیتی با تکنولوژی بالا محافظت می شود.

معرفی سرسبزترین محله های استانبول

شما همچنین می توانید نیازهای روزانه خود را بدون بیرون رفتن از این منطقه برآورده کنید. مغازه هایی وجود دارند که می توانند نیازهای شما را در طیف وسیعی از محصولات مانند غذاهای ارگانیک ، لوازم التحریر ، کالاهای الکترونیکی ، سوغات ، داروخانه ، کلینیک پلیس ، جواهرساز ، خیاط ، آرایشگاه ، رستوران ، کافه ، سوپر مارکت ، بانک و غیره برآورده کنند.

از آجارکنت چشم انداز خوبی به تنگه بسفر و جنگل دارید و آب و هوای عالی و دوری از استرس  یکی از بهترین امتیازات این محله محسوب می شود .از نظر دسترسی کلا ده دقیقه تا تنگه بسفر فاصله دارد و با استفاده از اتوبوس می توانید به راحتی خود را به مرکز شهر استانبول برسانید.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس ، ترکیه با ما نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (خرید خانه در ترکیه) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *