خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
ده رستوران لوکس استانبول

ده رستوران لوکس استانبول

ده رستوران لوکس استانبول

ده رستوران لوکس استانبول – در اینجا ما لوکس ترین ، با کیفیت ترین خدمات و رستوران های استانبول را که به نظر ما با سلیقه شما مطابقت دارد ، را معرفی کرده ایم.

1-لب دریا (بی اوغلو)

رستوران بی اوغلو

یکی از رستوران های معروف استانبول با چشم انداز تنگه بسفر است. این رستوران در ابتدا بر روی پشت بام هتل ریچموند واقع شده بود که مالک آن اولین کسی بود که رستوران پشت بامی را تاسیس کرد و بعدها بدلیل طرفداران زیادی که داشت به خیابان منتقل شد .یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران ماهی خارداراست که در کنار بیکن و برگ چغندر و کباب با طعم انار سرو می شود .

 

 2-نئولوکال (کاراکوی)

رستوران نئولوکال

این رستوران که در منطقه کادیکوی قراردارد تمام مواد مورد نیاز خود را برای تهیه غذا از طبیعت و از مزرعه ای که در نزدیکی استانبول است تهیه می کند و تمامی این مواد ارگانیک هستند . صاحب این رستوران به نام ماکسوت که در سال 2014 این رستوران را افتتاح کردعقیده دارد که فرهنگ و سنت های قدیمی همچنان باید در نسل جدید حفظ شود در غیر این صورت چیزی از فرهنگ برای آینده نمی ماند .محبوب ترین غذای این رستوران خوراک بره و ماهی کبابی با سیب زمینی و خردل وحشی می باشد .

3-بیتی (فلوریا)

رستوران بیتی

این رستوران که توسط بیتی گولر و پسرانش در دهه 45 در منطقه کوچوک چکمجه قرار داشت و بیشتر بدلیل غذاهای گوشتی و کباب هایش معروف است .و در حال حاضر در محله فلوریا قرار گرفته است .یکی از رستئوران های قدیمی و سنتی استانبول است که روزانه باظرفیت 450 نفر  مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرد .

 

4-میکلا (بی اوغلو)

رستوران میکلا

میکلا که در بین 100 رستوران برتر جهان قرار دارد ، با طعم های خوشمزه و منحصر به فرد خود در یکی از زیباترین نقاط استانبول پذیرای مهمانان خود است.این رستوران در سال 2005 توسط سرآشپز محمت گورس ساخته شده است که ترکی-اسکاندیناوی که به طرز عجیبی با هم ترکیب شده اند را به شما ارائه می دهد .

 

5- ووگ (بشیکتاش)

رستوران ووگ

یکی از بهترین رستوران های استانبول است که می توانید با خیال راحت دران وقت و قرارملاقات بگذارد. این رستئران که در بالای برج پلازا در منطقه بشیکتاش قراردارد دارای چشم اندازی زیبا است که علاوه بر آن شما می توانید انواع غذاهای آسیایی و سوشی را در آن تجربه کنید .علاوه برآن دارای غذاهای رژیمی بدون گلوتن و غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز می باشد .

 

 6- بانیان (اورتاکوی)

رستوران بانیان

این رستوران لوکس با ویو بسیار زیبا با شعار( غذا برای روح ) تبدیل به یکی از بهترین رستوران های استانبول شده است که ان اع غذاهای آسیایی و شرقی را سرو می کند که طبقه بالای آن مربوط به غذاهای آسیایی می باشد نوشیدنی ها و مخصوصا کوکتل هایش بسیار معروف است مخصوصا اینکه در طبقه بالای آن با چشم انداز رو به تنگه بسفر نشسته باشید وگوشت اردک کباب شده را سفارش داده باشید.

7- لاجورد (بیکوز)

رستوران لاجورد

رستوران لاجورد شما را دعوت می کند تا زمان طولانی  از یک صبحانه خوشمزه در یک میز مجلل و زیبا با منظره بی نظیر بسفر لذت ببرید! مهمترین ویژگی صبحانه در لاجورد این است که همه محصولات ارگانیک هستند ، از تخم مرغ گرفته تا سوسیس ، از پنیر گرفته تا عسل.

 

8- آرمادا (فاتح)

رستوران آرمادا

غذاهای آرمادا برای سلیقه مهمانان محلی و خارجی طراحی شده است ، به ویژه منعکس کننده گزینه های غنی از غذاهای اصیل استانبولی است .با چشم اندازی زیبا به دریای مرمره و منطقه سلطان احمد و موزه ایاصوفیه و مسجد آبی همگی در این منطقه قراردارند و شما می توانید علاوه بر میل کردن غذا ازاین جاذبه ها هم دیدن کنید .

 

9- لاله دان  (بشیکتاش)

رستوران لاله دان

این رستوران زیبا در باغ کاخ چراغان در قسمت بشیکتاش قر ار دارد که این دروازه تاریخی از قرن 17 تا اکنون شاهد دوران تاریخی آن می باشیم  و دارای چشم اندازی زیبا و مشرف به تنگه بسفر می باشد .

 

10-نصرت (اتیلر)

رستوران نصرت

تقریبا همه ما دیگر رستوران نصرت را می شناسیم که به دلیل یکی از حرکاتش که نحوه پاشیدن نمک بر روی غذاها است .اولین شعبه این رستوران در سال 2010 افتتاح شد که در حال حاضر 5 شعبه در استانبول و شعبه های دیگری در دیگر شهرهای ترکیه دارد .رستوران نصرت به دلیل طعم منحصر به فرد غذاهایش وکیفیت بالایی که دارد از گران ترین رستوران ها ی استانبول محسوب می شود .

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس ، ترکیه با ما نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (خرید و راه اندازی مغازه در ترکیه) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

ده رستوران لوکس استانبول

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *