خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
پارک ابی آکوآ

اماکن تفریحی ترکیه

معرفی پارک آبی آکوآ((AQUA استانبول

یکی از هیجان انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین تفریحات در استانبول ترکیه برای مهاجران و توریست ها می تواند پارک آبی آکوآ باشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است و از این رو خدمت بسیار ارزنده ای را ارائه می کند

Aqua Club Dolphin که از سال 2001 در خدمت شما بوده است به عنوان مکانی برای لذت بردن از پارک آبی،و با متراژ 3500 متر مکعب و گنجایش 3000 نفری به بزرگترین پارک آبی استانبول تبدیل شده است و با فراهم کردن فضایی شاد برای شنا در استخر و تفریح در فضای پارک آبی، امکان برخورداری از اوج لذت را برای شما فراهم  می کند که با شاتل های رایگان از بسیاری از نقاط استانبول در استانبول باغچه شهیر می توانید به آنجا برسید.

پارک ابی آکوآ

علاوه بر استخر بزرگ جدید، موشک، شاه کبرا و سرسره های آناکوندا که در فصل تابستان 2015 به مشتریان گرامی ارائه داده اند، در فصل تابستان 2016 یک نوآوری دیگر انجام داده اند و یک استخر جدید برای کودکان ساخته اند.

آکوآ پارک به عنوان بزرگترین پارک آبی استانبول با سرسره ها و استخرهای جدید و همچنین کنسرت ها و رویدادهای تفریحی خود در فصل تابستان منتظر شما مشتریان گرامی هستند.

علاوه بر استخر بزرگ جدید، موشک، شاه کبرا و سرسره های آناکوندا که در فصل تابستان 2015 به مشتریان گرامی ارائه دادیم، در فصل تابستان 2016 یک نوآوری دیگر انجام دادیم و یک استخر جدید برای کودکانمان ساختیم.

ما به عنوان بزرگترین پارک آبی استانبول با سرسره ها و استخرهای جدید و همچنین کنسرت ها و رویدادهای تفریحی خود در فصل تابستان منتظر شما مشتریان گرامی هستیم.

ضمن اینکه شما را در آکوا دلفین سرگرم می کنند، به ذائقه شما نیز فکر می کنند. در کنار سرسره های باشکوه و استخرهای آبی عمیق، با انواع فست فودهای غنی که برای شما آماده کرده اند در خدمت شما هستند.

هزینه های ورودی

*آکوآ پارک مختلط می باشد

* در روزهای تعطیل برای خانم ها و آقایان 110 لیر ترکیه قیمت بلیط ورودی می باشد

* در روزهای عادی هفته برای خانم ها و آقایان 100 لیر ترکیه بلیط ورودی می باشد

* شارژ کارت برای فست فود و کافی شاپ جداگانه حساب می شود

* ورودی کودکان زیر 4 سال رایگان می باشد

* ورودی کودکان 5 تا 12 سال 50 لیر ترکیه می باشد

کارت تخفیف فروشگاه های معروف ترکیه

کارت تخفیف فروشگاه های معروف ترکیه

 

هر دوره فروشگاه های بزرگ مواد غذایی ، لوازم ارایشی ، مدیا مارکت و … در کشور ترکیه ، کارت های تخفیف ارائه می دهند که با استفاده از این نوع کارت ها می توان محصولات فروشگاه مورد نظر را زیر قیمت درج شده یا قیمت تخفیف خورده خریداری نمود

و می توان به چند تا از فروشگاه های دارای کارت تخفیف در ترکیه اشاره نمود :

– کارفور ( Carrefour ) :

یکی از فروشگاه های مواد غذایی زنجیره ای بین المللی می باشد که شعبه اصلی آن در فرانسه می باشد

– میگروس :

فروشگاه هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی میگروس در سوئیس است که شهرداری استانبول تصمیم به ایجاد این نوع فروشگاه در سال 1954 شد  و باعث می شود دولت با استفاده از این نوع سیاست فروش های خود را به حداکثر برساند

– واتسون :

فروشگاه های زنجیره ای لوازم بهداشتی و آرایشی است که شعبه اصلی آن در هنگ کنک قرار دارد و بیشتر از 7200 شعبه فعال در ترکیه و سراسر اروپا دارد و خدمات مشاوره ای هم ارائه می دهد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ترکیه ویذآس در تماس باشید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *