خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
جزایر پرنس

معرفی آدالار (جزایر پرنس) در استانبول

در این مقاله قصد داریم یکی از زیباترین مناطق استانبول را معرفی کنیم

آدالار (جزایر پرنس) در استانبول

 

یکی از بهترین مناطق گردشگری و تفریحی استانبول که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است جزایر پرنس یا آدالار می باشد که در ادامه ی این مقاله با معرفی این جزایر میخواهیم برای شما شفاف سازی کنیم ، منطقه آدالار یا همان جزایرپرنس، یکی از سرسبزترین مناطق استانبول با پوشش گیاهی فشرده و هوایی به مراتب بهتر از هوای استانبول  است که شامل 9 جزیره در امتداد جنوبی خط ساحلی قسمت آسیایی این شهر هستند . علت نامگذاری این جزایر به جزایر پرنس این است که در گذشته شاهزادگان بسیاری به این جزایر رفت و آمد داشتند ولی در حال حاضر فقط به نام جزایر شهرت دارد .

جزایر پرنس خلوتگاهی دنج و آرام  و مکانی است که میتوانید ساعت ها در آن  به دور از هیاهو بنشینید و به صدای دریا و پرندگان گوش دهید. اگر به دنبال جایی هستید که ماشین وترافیک نباشد و تا چشم کار میکند درختان بلند وسرسبز باشند، این جایی است، درست مثل جزایر پرنس در استانبول که بزرگ ترین آن ها بیوک آدا نامیده می شود.

در جزایر استانبول شما می توانید با درشکه و اسب به گشت و گذار بپردازید و از رستوران ها و کافه های این جزایر استفاده کنید . تردد هروسایل نقلیه موتوری و ماشینی در این جزایر ممنوع است به جز خودروهای پلیس و همین باعث شده تا آرامش در جزایر حاکم شود. مردم در این جزیره ها  بیشتر پیاده روی میکنند و یا از دوچرخه استفاده میکنند.

دسترسی به این جزایر از طریق اسکله های امین اونو و کادیکوی و اُسکودار همیشه برقرار است اما در تابستان اسکله های بیشتری برای این مقاصد مسافر جابه جا میکنند .

جزایر پرنس

برا دریافت اقامت ترکیه اجاره منزل و اجاره خانه در نزدیکی جزایر پرنس با ترکیه ویدآس در تماس باشید مشاوره رایگان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *