خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه

محله های مناسب وسودمند برای خرید ملک در استانبول

محله های مناسب وسودمند برای خرید ملک در استانبول

استانبول همیشه یکی از محبوب ترین استانهای ترکیه بوده است که هم محلی ها و هم خارجی ها سرمایه گذاری را انتخاب می کنند.با ساخت و سازهای جدید و پیشرفت های مداوم در حال رشد ، محله هایی که زمانی به عنوان بهترین مناطق برای خرید شناخته می شدند ، مناطق جدید جایگزین آنها شده است. این تغییر به دلیل تحولات جدید و پروژه های ساختمانی رخ می دهد.

پروژه های تحول شهری و زیرساخت های حمل و نقل از جمله دلایل جذابی است که بیشترین توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند و به دلیل سود سرمایه و بازده اجاره ، پتانسیل سود طولانی مدت را فراهم می کند. استانبول همچنین به دلیل مقررات جدید ، بیشترین شهر برای دریافت تابعیت توسط سرمایه گذاران خارجی است. به همین دلیل خارجی هایی که می خواهند در ترکیه سرمایه گذاری کنند از مزیت تابعیت ترکیه استفاده می کنند.

خرید ملک نیز بسیار آسان است و دولت ترکیه مقررات جدیدی را در مورد قوانینی وضع کرده است که خارجی ها را قادر به خرید ملک در ترکیه می کند ، بنابراین شما می توانید خانه رویایی خود را در استانبول پیدا کرده و آن را بدون مشکل خریداری کنید. فرودگاه İstanbul و بزرگراه شمالی مرمره. این پروژه ها توجه را به قسمت شمالی شهر معطوف کرده و فرصتی جدید را به سرمایه گذاران ارائه می دهند. اتصال این پروژه ها روند سرمایه گذاری جدیدی را در استانبول ایجاد کرده است. پروژه های آینده حمل و نقل و زیرساخت های موجود در حال ساخت به عنوان یک کاتالیزور برای سهولت بیشتر و سرعت سفر با دسترسی بیشتر به فرصت های شغلی دیده می شود.

ساخت و ساز پروژه جدید خط مترو اداره IMM از این چشم انداز برای استانبول پشتیبانی می کند. از کجا می توان در استانبول سرمایه گذاری کرد؟پروژه های جدید ضمن افزایش ارزش کلی آنها ، بر قیمت املاک فروشی در استانبول نیز تأثیر گذاشته است. 13 منطقه برتر در خارج از استانبول سرمایه گذاری می کنند: Kadıköy ، Ataşehir ، Zeytinburun ، Emraniye ، Kağıthane ، Kartal ، Başakşehir ، Çekmeköy ، Pendik / Kurtköy ، Sancaktepe ، Sultanbeyli ، Beylikdüzü و Esenyurt. کادوی واقع در آسیای ساید ، Kad Asianköy بهترین منطقه برای سرمایه گذاری است.

Kadıköy به دلیل همجواری با طرف اروپایی ، حمل و نقل آسان به لطف خط مترو و مسافت کم تا مکانهایی مانند Acıbadem و خیابان Bağdat ، پتانسیل سود سرمایه و بازده جذاب اجاره را فراهم می کند. فروش متوسط ​​در این منطقه با پروژه های تحول شهری ، به ویژه پروژه های املاک و مستغلات مارک دار ، در حال افزایش است. بشیکتاش ، ساریار و باکرکوئی به گرانترین مناطق در سه سال گذشته تبدیل شده اند و پیش بینی می شود قیمت ها همچنان افزایش یابد.

 آتاشهیر Ataşehir با پروژه های املاک و مستغلات کیفیت خود را بهبود می بخشد ، به خصوص در Ataşehir غربی که قیمت ها از نظر ارزش افزایش می یابد. با پروژه اخیر مرکز مالی استانبول ، هم فروش مسکن و هم فروش املاک تجاری افزایش یافته است. زیتینبورنو یکی از مناطق مورد علاقه خریداران خارجی Zeytinburnu است. پروژه های جدید املاک و مستغلات ، املاک تجاری ، هتل ها و موارد دیگر برای ساخت در نظر گرفته شده اند. این پروژه ها به ویژه هنگامی که زودتر خریداری شوند ، پتانسیل سودآوری دارند. ranmraniye با مرکز مالی و پروژه های خط مترو üsküdar-ranmraniye-Çekmeköy ، عمرانیه از افزایش تقاضا و قیمت ها برخوردار شده است. این منطقه با توجه به زیرساخت های جدید و پروژه های پیش رو ، پتانسیل بازگشت سرمایه را فراهم می کند. خرید ملک در ترکیه Kağıthane Kağıthane یکی از مناطقی بود که در سه سال گذشته بیشترین فروش و بیشترین افزایش قیمت را داشته است. از آنجا که در جاده های پل ارتباطی دو طرف قرار دارد ، به دلیل موقعیت مرکزی و انتقال به Taksim با آخرین پروژه های تونل ، نزدیک به محل کار است ، حمل و نقل زمان کمتری را طی می کند. خط مترو Mahmutbey-Mecidiyeköy حمل و نقل بین مناطق را بسیار آسان می کند. با توجه به این پروژه های حمل و نقل ، افزایش قیمت مسکن و تقاضا در پروژه های املاک و مستغلات انتظار می رود.

کارتال کارتال با پروژه های حمل و نقل مانند خط مترو Kartal-Kadıköy ، پروژه های تحول شهری و سرمایه گذاری های عمومی ، مانند کاخ دادگستری آناتولی استانبول ، به یکی از مناطقی با بیشترین افزایش ارزش در سه سال گذشته تبدیل شده است. اگرچه از مرکز شهر دور است ، اما می توان از Kartal به D 100 ، جاده اصلی آناتولی به پل بسفر و TEM ، بزرگراه بزرگی که از طریق پل Fatih Sultan Mehmet از بسفر عبور می کند ، رسید. با تکمیل پروژه مارمارای ، دستیابی به قسمت اروپایی استانبول بدون مبادله امکان پذیر است. باشاکشهیر Başakşehir در یک منطقه تجاری واقع شده است و با وجود دور بودن از مراکز تجاری مرکزی ، فرصت های سرمایه گذاری خوبی را نوید می دهد. استادیوم المپیک آتاتورک ، مرکز بزرگ سلامت و سایر پروژه های سرمایه گذاری در Başakşehir از این فرصت پشتیبانی می کنند. با تکمیل خط مترو Otogar-Bağcılar-Başakşehir-Olimpiyatköy ، پروژه های جدید املاک و مستغلات نیز در حال افزایش هستند و منطقه از ارزش بالایی برخوردار است.خرید ملک در استانبول

Çekmeköy

  با توسعه جدید املاک و مستغلات و پروژه های حمل و نقل سریع شهری ، این منطقه اهمیت پیدا کرده است. این مرکز به مرکز شهر نزدیک است ، اما با مناطق سبز ، جنگل و محیط های آرام ، منطقه ای محبوب بین سرمایه گذاران خارجی است. با 3 راه ارتباطی پل ، خط مترو Üsküdar-Çekmeköy و پروژه های بزرگراه شمالی مارمارا ، ارزش آن همچنان افزایش می یابد.  

پندیک / کورتکوی

  پندیک / کورتکوی برای هر نوع درآمد پروژه های املاک و مستغلات دارد و مورد توجه قرار می گیرد. از راه های حمل و نقل به فرودگاه Sabiha Gökçen نزدیک است و به ویژه از نظر نزدیکی با Adalar و موقعیت مکانی مناسب ، توسط سرمایه گذاران خارجی ترجیح می یابد.  

سانکاکتپه

  سانکاکتپه در جاده های اتصال فرودگاه Sabiha Gokcen ، بزرگراه TEM و جاده های ارتباطی TEM-Kartal واقع شده است و دارای ارتفاع زیاد است ارزش سرمایه گذاری از آنجا که این یکی از نقاط خروجی طرف آناتولی بزرگراه شمال مرمره است ، پیش بینی می شود که فروش املاک و مستغلات مسکونی و تجاری افزایش خواهد یافت.  

سلطانبیلی

  Sultanbeyli در مسیر اصلی حمل و نقل قرار دارد و برای راحتی آن در سرمایه گذاری ترجیح داده می شود. پروژه های جدید املاک و مستغلات ، مناطق سبز ، فرهنگسراها و پروژه های سرمایه گذاری محلی ارزش سود آن را افزایش می دهند و سرمایه گذاران داخلی و خارجی این منطقه را ترجیح می دهند.  

بیلیکدوزو

  Beylikdüzü یکی از مناطق دیگری است که بیشترین افزایش ارزش را دارد. مهمترین دلیل این امر کیفیت پروژه های سرمایه گذاری و پروژه های حمل و نقل. با خط مترو Bakırköy-Avcılar-Esenyurt-Beylikdüzü-Büyükçekmece ، حمل و نقل بسیار ساده شده است و به همین دلیل افزایش قیمت ادامه می یابد. اسنیورت Esenyurt به دلیل موقعیت مکانی خود همیشه منطقه ای ارزشمند بوده و همچنان ارزش و علاقه خود را در فروش حفظ می کند. به خصوص استان های سلطان گازی و باجیلار که به لطف پروژه های جدید و با کیفیت املاک و مستغلات از نظر ارزش سرمایه گذاری و سود در حال افزایش هستند. Esenyurt به همه وسایل حمل و نقل نزدیک است و امکان بازگشت سرمایه و بازده اجاره را فراهم می کند.   اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در استانبول از کجا می توان ملک را در استانبول خریداری کرد؟: برای خارجی ها ، تصمیم گیری در مورد خرید ملک در استانبول می تواند یک معما باشد. در این مقاله ، ما به مکان هایی نگاه می کنیم که بازار املاک و مستغلات استانبول را هدایت می کنند.

موسسه مهاجرتی ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت از طریق خرید ملک ترکیه) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک زیر کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *