خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
ده ساختمان اسمان خراش استانبول

ده ساختمان اسمان خراش استانبول

ده ساختمان اسمان خراش استانبول

ده ساختمان اسمان خراش استانبول

1- آسمان خراش یاقوت کبود استانبول (261 متر)

ساختمان یاقوت کبود استانبول

Sapphire استانبول پس از پل شارد لندن ، با ارتفاع 261 متر ، دومین ساختمان بلند اروپا (به استثنای سرزمین های روسیه) شناخته می شود  که در محله Çeliktepe در منطقه Kağıthane استانبول واقع شده است. مزیت اصلی این ساختمان علاوه بر داشتن پارکینگ ، یک مرکز خرید عمومی و یک برج اقامتی است.

 

2-برج ستون فقرات ماسلاک (202 متر)

برج ستون فقرات ماسلاک ترکیه

برج ستون فقرات یا پیچنده ماسلاک Spine یک ساختمان 202 متری است که درمنطقه ماسلاک است که جزو دومین آسمان خراش های این منطقه بشمار می رود . این ساختمان که دارای مساحت داخلی 140،000 متر مربع است ، شامل 56 طبقه ، 9 طبقه از طبقه همکف و 47 طبقه از سطح زمین است است.که 29 طبقه اول برج دفاتر اداری وجود دارد و آپارتمان ها از طبقه 30 شروع می شوند.

برج های مسکونی آنت هیل

 3-برج های مسکونی آنت هیل 1  (195 متر)

برج های مسکونی آنت هیل ترکیه

این برج دو قلو 54 طبقه با مساحت کل 25000 متر مربع ، مساحت ساخت 150000 متر مربع ، 2 بلوک ، 5 طبقه زیر زمین است و دارای 804 اتاق می باشد که همگی دارای منظره ای از شاخ طلایی ، تنگه بسفر ، مرمره و جزایر است.

4- برج های مسکونی آنت هیل 2 (195 متر)

برج های مسکونی آنت هیل استانبول

این برج هم مانند برج آنت هیل یک دارای 54 طبقه با مساحت کل 25000 متر مربع ، مساحت ساخت 150000 متر مربع ، 2 بلوک ، 5 طبقه زیر زمین است و دارای 804 اتاق می باشد که همگی دارای منظره ای از شاخ طلایی ، تنگه بسفر ، مرمره و جزایر است.

 

5- برج بزرگ مریدین واریاپ (192 متر)

برج بزرگ مریدین واریاپ ترکیه

این برج بزرگ در منطقه آتاشیر استانبول ، در محل اتصال بزرگراه های اصلی ، خطوط مترو و نزدیک فرودگاه واقع شده است. این پروژه شامل یک برج 59 طبقه ، 1500 واحد مسکونی ، یک هتل پنج ستاره ، ادارات و اتاق های کنفرانس با محوطه زیبا وپارکینگ است. مجتمع های مسکونی شامل انواع مختلفی از آپارتمان کوچک تا پنت هاوس های  لوکس 5 خوابه هستند. طراحان این مکان توجه خاصی به محوطه سازی پروژه و چشم اندازهای پانوراما و به حداقل رساندن افزایش حرارت خورشیدی در ساختمان ها داشتند.و همچنین فرهنگ و میراث استانبول نیز در این طرح گنجانده شده است ، که شامل نمای کاشی طیفی است که از تراکوتا تا آبیو سفید متغیر است.

6-برج رنسانس (186 متر)

برج رنسانس استانبول ترکیه

برج Rönesans با مساحت 45000 متر مربع ، چشم انداز زیبا و با موقعیت عالی  ، فناوری پیشرفته ای که در زیرساخت های خود به کار گرفته ،و امکانات اجتماعی و اداری که برخوردار است می توان در رده کلاس بندی A  قرارداد. این پروژه با ارتفاع 186 متر در آتاشیر استانبول در 15 آوریل 2015 به بیمه آلیانز فروخته شد و بعدها نام آن به “برج آلیانز” تغییر یافت وبا توجه به معماری و رویکرد مهندسی و سازگار بودن با محیط زیست  دارای گواهینامه LEED Platinumاست.

 

7-برج های ایش استانبول (181,2 متر)

برج های ایش استانبول

برج 52 طبقه İşbank (İşbank) ، بلندترین برج از میان سه آسمان خراش مرکزی Türkiye İş Bankası در Levent ، استانبول است. این برج بلندترین آسمان خراش ترکیه و شبه جزیره بالکان (جنوب شرقی اروپا) بود. بین 23-26 آگوست 2000 با مراسمی به بهره برداری رسید. چندین جزئیات از ساختمان شبیه برج ترامپ در شهر نیویورک است ، که توسط همان شرکت معمار ، معماران Swanke Hayden Connell طراحی شده است.

 

8-برج مسکونی آندرومدا گلد (181 متر)

برج مسکونی آندرومدا گلد ترکیه

برج مسکونی طلای آندرومدا ، ساخته شده توسط Ağaoğlu İnşaat در آتاشیهر استانبول قرارداردو معمار آن Tuncay Cavdarli است ، که دارای 398واحد مسکونی است . این شهرک به دلیل مدرن بودن و جادار بودن مردم را به خود جذب می کند. Andromeda Gold دنیایی متفاوت را به شما ارائه می دهد. شما می توانید دریارا از اتاق خود تماشا کنید و آسمان باشکوهی در بالای استخر سرپوشیده خود ببینید. آپارتمان های ویلایی دارای تراس ، تناسب اندام ، سونا ، اتاق بخار ، زمین بازی کودکان در هر طبقه به شما ارائه می دهد.

 

9- برج مریدین واریاپ (181 متر)

برج مریدین واریاپ ترکیه

یک مجموعه نمادین است که از شیوه نوآورانه استفاده کرده است و تنها با استفاده از 13 درصد از زمین های موجود برای برج هابکار گرفته است و زمین باقی مانده به عنوان فضای سبز طراحی شده است. این پروژه با ایجاد ساختمانی که 30 درصد از نظر مصرف انرژی بیشتر است و 40 درصد بیشتر در مصرف آب صرفه جویی می کند نسبت به سازه های معمول ساخته شده. این پروژه همچنین از آب باران گرفته شده از سقف و تراس مجدداً استفاده می کند و آب خاکستری را از دوش ها جمع آوری می کند. پس از تصفیه اولیه ، باران و آب خاکستری در سیستم های آبیاری مجدداً مورد استفاده قرار می گیردبه عنوان اولین پروژه مسکونی بلند مرتبه در ترکیه که از پنل های خورشیدی و توربین های بادی استفاده می کند ، هر بلوک Meridian Varyap دارای حداقل 20 کیلووات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر برای تامین برق مناطق مشترک است.

 

10- برج پالادیوم  (180 متر)

اسمان خراش های استانبول ترکیه

واقع در منطقه تجاری استان کوزیاتاگ استانبول ، با دسترسی مستقیم از پل بسفر و تقاطع بزرگراه است. لابی پذیرایی با ارتفاع دو برابر از طریق منطقه ای زیبا و مرتفع قابل دسترسی است و به اتاقهای جلسات ، تناسب اندام ، سونا ، آبگرم و کافه متصل می شود. دارای پارکینگ زیر زمینی است. نمای بیرونی طوری طراحی شده است که در طول روز عایق حرارتی بالایی را در فضاهای اداری به حداکثر برساند. پنل های شیشه ای رنگی به صورت افقی در سطوح بالا جهت ارائه چشم اندازهای بدون وقفه پانوراما از بسفر قرار گرفته اند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر مشاوره رایگان اقامت ارزان در ترکیه رزرو هتل در ترکیه و اجاره خانه در ترکیه ، اجاره ویلا هفتگی در ترکیه ، اجاره خانه سالانه در ترکیه با ما در تماس باشید ترکیه ویت اس – ترکیه با ما با شعبه فعال در ترکیه و ایران

هتل ، سوئیت ،متل ، اوتل، مسافرخانه ،خوابگاه ، خانه و اپارتمان و ویلا در ترکیه را از ما بخواهید سریع بدون واسطه با کمترین هزینه لذت زندگی در ترکیه را تجربه کنید

 هلدینگ ترکیه ویت اس

ثبت مشاوره رایگان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *