خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
خرید ویلا در استانبول

خرید ویلا در استانبول

خرید ویلا در استانبول

 

استانبول از نظر املاک فرصت های هیجان انگیزی را برای خریداران خانه ارائه می دهد. جالب ترین نوع املاک در استانبول ، که دارای طیف گسترده ای از گزینه های املاک برای فروش است ، ویلایی است.

بررسی اگهی های خرید ویلا در ترکیه

استانبول با زیبایی های باشکوه خود دارای تنوع زیادی در بخش املاک است . بارزترین این گزینه ها ویلاها هستند. ویلاهای استانبول رویای بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران است. ویلاها با داشتن فضای مناسب زندگی برای خانواده های بزرگ و درآمد زیاد اجاره برای سرمایه گذاران ، گزینه مناسبی است که خیلی از مردم مایل به خرید و سرمایه گذاری در آن هستند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند.

عمارت های تاریخی درتنگه بسفر ، ویلاهای مجللی هستند که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شوند. این عمارت های تاریخی که در تنگه بسفر واقع شده اند نیز از ارزشمندترین ویلاهای استانبول هستند.هنگام خرید ویلا لوکس در استانبول به چه معیارهایی باید توجه کرد؟ویلاهای مجهز به جزئیاتی که راحتی و راحتی خارج از استانداردها را فراهم می کنند ، ویلاهای لوکس نامیده می شوند. این ویلاها فضاهای نشیمن بزرگتر و راحت تری را ارائه می دهند. ویلاهایی که معمولاً چشم انداز دریا ، دریاچه یا جنگل را دارند ، دارای باغ بزرگی نیز هستند. این ویلاها با مصالح لوکس ساخته شده اند و دارای ویژگی های لوکس مانند استخر ، سالن بدنسازی ، سونا و حمام هستند. این ویلا ها کیفیت زندگی بالایی را در اختیار ساکنان خود قرار می دهند. علاوه بر این ویژگی ها ، اگر مایل به خرید ویلا لوکس در استانبول هستید ، به شما توصیه می کنیم به چند معیار مهم توجه کنید.

این معیارهای مهم عبارتند از:- عایق حرارتی دیوارها و سقف ویلا – عایق صدا و حرارت روی دیوارهای داخلی ویلا – کیفیت مصالح مانند پنجره ها ، پله ها و درهای داخلی – کیفیت مواد پوشش داخلی و خارجی – کیفیت مصالح مانند سرویس  بهداشتی ، وان حمام ، سینک ظرفشویی ، سینک آشپزخانه ، شیرهای مورد استفاده در ساخت ویلا – اجرای تاسیسات گرمایش / سرمایش – ساختار طراحی داخلی بزرگ و جادار ویلایی که با توجه به این معیارها خریداری می کنید ، سالها فضای امن و راحتی را برای شما فراهم می کند.

خرید ویلا در استانبول

از کجا ویلا در استانبول بخریم؟

اگر می خواهید ویلا در استانبول بخرید ، بودجه شما نقش موثری در تصمیم گیری برای خرید آپارتمان دارد. اگرچه برخی از مناطق به عنوان مقاصد محبوب خرید ویلاها مطرح می شوند ، اما مناطق زیادی وجود دارد که می توانید در استانبول ویلاهای مجلل بخرید. در پاسخ به افزایش تقاضا برای زندگی جدا ، به ویژه پس از همه گیری کووید -19 ، تعداد ویلاهای لوکس در استانبول نیز در حال افزایش است.

بیایید نگاهی به مناطق محبوب و معتبر که می توانید در استانبول ویلا بخرید بیندازید:

Zekeriyakoy-1

Zekeriyaköy   ، ناحیه ساریر ، روستایی است که بیشترین جمعیت را در ترکیه دارد. علاوه بر این ، درآمد مالی افرادی که در این روستا زندگی می کنند بسیار زیاد است. Zekeriyaköy ، یکی از سرسبزترین مناطق استانبول ، روستای ترکیه است که به منطقه ویلا معروف است. داشتن ویلا در این منطقه ، که بیشترین ارزش را در استانبول دارد ، مزیت سرمایه گذاری پردرآمدی را ایجاد می کند. نزدیکی با فرودگاه استانبول و پل سوم  و پروژه هایبسیاری که در این منطقه وجود دارد همگی باعث ارزش ملک در این است. همچنین با موقعیت مکانی نزدیک ماسلاک ، مرکز تجاری و مالی استانبول ، فانوس روملی ، ساحل کیلیوس و ساریر  توجه را به خود جلب می کند.

-2 امیرگانامیرگان

منطقه ای در قسمت ساریر استانبول ، منطقه ای نادر است که در نوار بسفر واقع شده است. امیرگان ، یکی از سرسبزترین مناطق استانبول ، همچنین یکی از مناطق گردشگری است. کسانی که از این مکان دیدن می کنند قطعاً تمایل به زندگی در این منطقه را دارند. ویلاهای بسیار مجلل در این منطقه وجود دارد که زیبایی مسحور کننده و جذابی دارد. این منطقه که در قلب شهر واقع شده و در فاصله کمی از امکانات رفاهی قرار دارد ، یکی از محبوب ترین مناطق مورد علاقه کسانی است که قصد خرید ویلا در استانبول را دارند.

-3 ترابیا

این منطقه در ترابی است ، در امتداد تنگه بسفر متصل به ساریر ، مانند امیرگان. این منطقه که به دلیل رستوران های ماهی و میخانه های کنار دریا مشهور است ، یکی از پر بازدیدترین مناطق گردشگری استانبول است. این منطقه ، جایی است که ویلاهای مجلل با چشم انداز باشکوه بسفر در آن واقع شده است ، برای افرادی که مایل به خرید ویلا هستند ، یکی از مناطق بسیار خوب است.

 

4-ایوپ Gokturk

ایوپ ، واقع در شمال غربی استانبول ، منطقه ای است که دارای ساحلی به دریای سیاه است و همچنین به مرکز شهر نزدیک است. منطقه Göktürk در ایوپ دارای خانه و ویلاهای بسیار مجلل است. این منطقه ، جایی که ویلاهای لوکس با باغ های بزرگ در آن واقع شده اند ،اکثرا افرادی که زندگی کردن در منطقه ای آرام در جنگل و به دور از مرکز شهر را دوست دارند این منطقه را انتخاب می کنند.

5-اسکودار

اسکودار منطقه ای است که در قسمت آناتولی استانبول واقع شده است. نماد برجسته استانبول ، برج دختر در محدوده این منطقه واقع شده است. ویلاهای مجلل زیادی در استانبول وجود دارد که چشم اندازهای پانوراما از بسفر و شبه جزیره تاریخی را ارائه می دهند. ویلایی که در این منطقه هستند عموما مناسب افرادی با سطح درآمد بالا است.

6-بیکوز

بیکوز منطقه دیگری در سمت آناتولی استانبول با مجلل ترین ویلاها است. بیکوز ، یکی از سرسبزترین و آرام ترین مناطق استانبول ، یکی از مناطقی است که بیشتر برای افرادی که می خواهند زندگی آر ام در کنار طبیعتی سرسبز برای خرید ویلا داشته باشند ، ترجیح داده می شود.

7-باشاک شهیر

در شمال غربی استانبول واقع شده است و به یکی از مراکز جدید زندگی تبدیل شده است ، منطقه ای است که کسانی که می خواهند ویلاهای ارزان قیمت و لوکس بخرند ، ترجیح می دهند. منطقه ای است که ارزش آن با سرمایه گذاری های زیربنایی و روبنایی و پروژه های مسکن روز به روز افزایش می یابد. پروژه کانال استانبول ، که قرار است در سال 2023 تکمیل شود ، از مرزهای منطقه باشاک شهیر عبور می کند. با این پروژه ، انتظار می رود ارزش منطقه حتی بیشتر افزایش یابد.

8-آرناووتکویاین

منطقه از استانبول که می توان آن را دست نخورده دانست و دارای ساحلی به دریای سیاه است. با افتتاح فرودگاه استانبول در سال 2018 ، حرکت سرمایه گذاری شدیدی در این منطقه آغاز شد. این منطقه میزبان راههای ارتباطی پل سوم ، فرودگاه استانبول و نقطه پایانی کانال استانبول ، یکی از مزیت ترین مناطق برای سرمایه گذاری در استانبول است. ویلاهای لوکس و ویلاهای لوکس زیادی در آرناووتکوی وجود دارد.

خرید ویلا در استانبول

علاوه بر همه این مناطق ، مناطقی مانند Beylikdüzü ، Büyükçekmece ، Silivri و Çatalca ،دارای ویلاهای لوکس با قیمت مناسب هستند. در عین حال ، ویلاهای بسیار مجلل با چشم انداز دریا در این مناطق با پتانسیل بالای سرمایه گذاری وجود دارد. هنگامی که تصمیم به خرید ویلا در استانبول می گیرید ، باید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید که شما را به درستی راهنمایی می کند تا بتوانید ویلای رویاهایتان را متناسب با بودجه خود بیابید.

مشاوران ترکیه ویت اس – ترکیه با ما – فروش حرفه ای ما به خواسته های شما گوش می دهند و ویلایی متناسب با بودجه شما را در بین هزاران گزینه به شما پیشنهاد می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویلاهای استانبول و آگاهی از فرصت ها ، می توانید با مشاوران حرفه ای ما تماس بگیرید.

ثبت مشاوره رایگان :https://dadinli.com/landi1/

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *