خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
پندیک

معرفی منطقه ی پندیک استانبول

درود بر همراهان همیشگی موسسه مهاجرتی ترکیه ویداس در این مقاله می خواهیم به معرفی منطقه ی پندیک استانبول بپردازیم پس لطفا جهت اشنایی بیشتر با این منطقه و خرید ملک و خانه در این منطقه زیبا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید

پندیک شرقی ترین منطقه ی استانبول است که از جنوب با دریای مرمره از شرق با منطقه گبزه از غرب با منطقه کارتال و از شمال با منطقه سلطان بی لی همسایه است .

در دوران بیزانس با نام پنتیکون(پنج دروازه ) شناخته میشده است واز700 سال پیش به نام پندیک نامیده شده است . بطورکلی پندیک منطقه ای نسبتا قدیمی ست  با اسکله ای صنعتی و ترددهای زیاد.

کسانی که از فرودگاه صابیحا وارد استانبول شده اند حتما اسم این منطقه رو شنیدند . نزدیکترین منطقه به فرودگاه صابیحا پندیک است . پندیک از لحاظ منطقه ای، یکی از مناطق بسیار قدیمی است اما با این حال برج های شیک رو به دریا و مراکز خرید و تفریحی مناسبی در این منطقه ساخته شده است در واقع آینده ی پندیک آینده ای مناسب برای اقامت و سرمایه گذاری  است . از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی دو اتوبان اصلی استانبول ای 80 و ای 5 از این منطقه عبور میکند و خط متروی ام 4 و مارمارای هم از در این منطقه ایستگاه دارند.

پندیک
از لحاظ امکانات رفاهی بیمارستان های خصوصی و دولتی و مراکز آموزشی بسیاری در این منطقه واقع شده است دو هولدینگ بزرگ ترکیه به نام سابانجی و کوچ در این منطقه مجموعه های آموزشی دایر کرده اند. و فرودگاه صابیحا که در این منطقه قرار دارد یکی از مزیت های منطقه پندیک است.

پس جهت دریافت اقامت و مهاجرت قانونی و خرید خانه اکنون با ما در تماس باشید ترکیه ویداس داری شعبه فعال در ترکیه و ایران

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *