خرید خانه در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
خرید از ترکیه

خرید از ترکیه

خرید از ترکیه

خرید از ترکیه – ترکیه به عنوان کشوری در همجوار ایران، دارای مراکز تجاری مناسبی برای خرید است. به گونه که بسیاری از گردشگران به منظور خرید از ترکیه و با هدف تجاری به ترکیه سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم تا با خرید از ترکیه و بهترنی مراکز خرید آن آشنا شویم. در مقاله زیر به معرفی مراکز خرید از ترکیه می پردازیم.

ترکیه برای خرید مطلوب است

کشور همسایه ترکیه به دلیل دارا بودن مراکز خرید متنوع برای خرید برای مناسب است. به گونه ای که سالانه تعداد زیادی از گردشگران را برای خرید به ترکیه می روند. خرید از ترکیه بسیار مقرون به صرفه است. همچنین اجناسی که در کشور ترکیه قرار دارند از کیفیت بسیار بالایی برخودارند.

با مراکز خرید ارزان و به صرفه در ترکیه آشنا شوید:

در زیر فهرستی از مراکز خرید ارزان قیمت را در ترکیه را برای شما ارائه می دهیم:

1- خرید اُپتیموم اوت لت.

2- استانبول مال.

3- مرکز خرید کانیون مال.

4- مرکز خرید بی اوغلو ایش.

5- اوت لت اولیویوم استانبول.

6- مرکز خرید فروم استانبول.

این بازارها یا به اصطلاح مال ها یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه است.

خرید از ترکیه

آیا قیمت لبلس در بازار ترکیه مقرون به صرفه است؟

بله. قیمت لباس در ترکیه بسیار مقرون به صرفه است. و البته اجناس از کیفیت بسیار بالایی برخودارند.

خرید مستقیم لباس بدون واسطه از ترکیه با ارون شاپ

چه فصل (چه زمانی) برای گردشگری بهترین موقع است؟

این سوال متداولا توسط گردشگران پرسیده می شود. معمولا تمامی ماه ها در ترکیه برای خرید مناسب است. اما مناسب ترین زمان برای رفتن به ترکیه به منظور خرید، فصل تابستان و به ویژه ماه تیر و مرداد است. حتی در این فصل می توانید در ترکیه پروازهایی با قیمت کمتر و با رزرو هتل به صورت ساده تر و آسان تر  و در عین حال با قیمت پایین تر اجام دهید.

حراج کریسمس در ترکیه چگونه است؟

حراج کریسمس یکی از بهترین زمان ها برای خرید از ترکیه است. این حراجی از اواخر آذرماه شروع می شود و یا اواسط دی ماه نیز ادامه دارد. از این رو سالانه گردشگران زیادی برای حراج در ترکیه به این کشور سفر  می کنند.

همچنین رزرو هتل در ترکیه نیز در در زمان حراج کریسمس نسبت به کشورهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

عید نوروز در ترکیه

یکی از مناسب ترین زمان ها برای سفر به ترکیه و گذراندن اوقات در آنجا، عید نوروز است. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به ترکیه سفر می کنند. البته توجه کنید حراجی همچون حراجی عید نوروز در ترکیه وجود ندارد. اما خوشبختانه ترکیه در دسته کشورهایی است که در تمامی فصول سالانه اجناس خود را در عین بالا بودن کیفیت با قیمتی مناسب به گردشگران عرضه می کند.

حراج تابستانی ترکیه را از دست ندهید

حراج تابستانی در ترکیه یکی از بهترین زمان ها برای سفر به ترکیه است. این حراجی از اواخر ماه خرداد شروع می شود و تا شهریور ماه نیز ادامه دارد. اگر در این فصل با تور به ترکیه سفر کنید می توانید از بسیاری از مزایای شرکت در حراجی های ترکیه با خرید اجناس مناسب و مقرون به صرفه بهره ببرید.

مراکز خرید ترکیه

همه چیز در مراکز خرید ترکیه

در مراکز خرید ترکیه می توانید همه چیز پیدا کنید و ان هم با قیمت بسیار مقرون به صرفه. همانطور ه گفته شد کیفیت اجناس در ترکیه بالاست.

معرفی استانبول مال:

مرکز خرید استانبول مال یکی از بهترین مراکز برای خرید در ترکیه است. این مرکز یکی از بزرگترین و پر وسعت ترین مراکز خرید ترکیه است. در این مرکز خرید چیزی حدود 300 فروشگاه متنوع برای خرید وجود دارد. همین امر یکی از جذابیت های این مرکز است. چه اینکه فرد می تواند به راحتی جنس مورد نظر خود را از میان این همه فروشکاه انتخاب نماید.

همچنین این مرکز دارای فود کورت و رستوران های متنوع نیز است.

معرفی ایستینیه پارک استانبول:

این مرکز نیز یکی از بهترین مراکز و در عین حال مجلل ترین مراکز خرید ترکیه است. به گونه ای گردشگران معمولا در حین خرید از ترکیه ممکن است با سلبریتی ها نیز مواجه شوند. این مرکز نیز همچون استانبول مال دارای مراکز خرید زیاد است و گذشته از تمامی این موارد دارای سالن تائر، سینما، فود کورت، رستوران و کافی شاپ های متعدد است.

معرفی پالادیوم استانبول:  

این مرکز نیز یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه است. حدود 200 فروشگاه متنوع در این مرکز وجود دارند که اجناس مختلفی را به فرد ارائه می دهند. این مرکز فضای سبز بسیار زیبایی دارد. همچنین از چند رستوران، کافی شاپ، فود کورت و … تشکیل شده است.

همچنین در آنتالیا نیز مراکز خرید بسیا خوب و مجللی وجود دارد. از بهترین مراکز خرید در آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی مرکز تجایر تراسیتی آنتالیا

این مرکز خرید بزرگترنی مرکز خرید در منطقه لارا است. در این مرکز از منظر لوازم آرایش و جواهرات می توانید اجناس متنوعی پیدا کنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا:

این مرکز، یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه است. پیشنهاد می کنیم حتما در سفر به ترکیه به این مرکز خرید سری بزنید. این مرکز دارای سینما، شهربازی، فود کورت، کافه و رستوران است.

در این مرکز می توانید برندهای مشهور جهانی همچون آدیداس را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

مرکز خرید دیپو آنتالیا:

در این مرکز خرید می توانید از خرید ارزان و مقرون به صرفه اجناس بهره مند شوید.

مرکز خرید کنت پارک در آنکارا:

در این مرکز خرید می توانید به برندهای مشهور جهانی دسترسی پیدا کنید. از منظر خرید کیف و کفش مرکز خرید کنت پارک یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه است. بنابراین فراموش نکنید که به این مرکز سر بزنید.

خیابان تونالی هیلمی کجاست؟

خیابان تونالی هیلمی خیابانی معروف در آنکارا است که برای خیابان گردی بسیار مناسب است. هر چند نسبت به مراکزی که گفته شد خرید از فروشگاه های این خیابان در آنکارا مقداری بالاست اما در مقابل کیفیت اجناس بسیار مناسب است. در این خیابان جنب و جوش و فضایی جالب وجود دارد.

مرکز خرید کاروم در آنکاراست

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در آنکاراست. تنوع اجناس در این مرکز بسیار بالاست. به گونه ای که به راحتی می تواند نیازهای شما را مرتفع کند. بنابراین، پیشنهاد میکنیم حتما به این مرکز سر بزنید. در این مرکز فود کورت ها و رستوران های زیادی وجود دارد. بنابراین، پس از خرید کردن و گشت و گذار در این مرکز می توانید در رستوران ها و فودکورت ها نفسی تازه کنید.

معرفی مرکز خرید کوش آداسی:

مرکز چرم کوشی آداسی یکی از معروف ترین مراکز در آنکای ترکیه است. به گونه ای که می توان ادعا کرد این مرکز برای دوستداران چرم بهترین محل خرید است. همچنین اجناس این مرکز بسیار با کیفیت و نسبتا دارای قیمت معقول هسستند. این مرکز دارای فودکورت، رستوران و کافی شاپ برای استراحت و تازه کردن نفس خریداران است.

برای دریافت هر گونه اطاعات بیشتر در مورد مراکز خرید در ترکیه ، خرید ماشین در ترکیه با کارشناسان و متخصصان حوزه مهاجرت Turkey with us و موسسه دادآور نسیم مهر همراه باشید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *